Rabu, Maret 10, 2010

[Trans] 100310 Kitagawa Eriko Blog Update

Long Dream
2010-03-10 18:54:51

I surely just had a long dream.
An elaborated, but long dream.
Nakano san who laughed next to me, Juri who cried as she finally greeted Eita after a long time.
Tamayama Tetsuji who also met Megumi Seki for the first time.
as well as I who finally met Jejung ever since in Korea.
There were everyone, and it’s a long dream.
When I woke up, I slept in my private room at Keio Hospital.
(omitted)
Today was the first meeting of all casts and staffs of “Sunao Ni Narenakute” drama.
There were 100 people in total… or around that amount. But there were so many people.
It felt like it was in Riyuu Miyagi (T/N: palace of Dragon God under the sea in Urashima Taro legend).
When Urashima Taro came back, and he opened the treasure box, all of sudden he became an old man.
As for me, I wrote everything about this drama until the very end, and as it turns to be a good one, I opened my treasure box, and all of sudden I become an old woman.
I was a bit blank all the time.

Mimpi Panjang

2010-03-10 18:54:51



Aku yakin memiliki sebuah mimpi yang panjang.

Sebuah elaborasi, tapi mimpi panjang.



Nakano san yang tertawa di sebelahku, Juri yang menangis ketika akhirnya ia bertemu Eita setelah sekian lama.

Tamayama Tetsuji yang juga berjumpa Megumi Seki untuk pertama kalinya.



serta aku akhirnya bertemu Jejung sejak di Korea.

Ketika aku terbangun, aku tidur di kamar pribadiku di Rumah sakit Keio.



Hari ini adalah pertemuan pertama semua pemeran dan para staf drama "Sunao Ni Narenakute".

Terdapat sejumlah 100 orang totalnya... atau sekitar jumlah segitu. Tapi terdapat banyak sekali orang-orang.

Ini terasa seperti di Riyuu Miyagi (T/N: istana dewa naga di bawah kaut di kegenda Urashima Taro).

Ketika Urashima Taro kembali, dia membuka kotak berharga, tiba-tiba saja dia menjadi seorang pria tua.

Untukku, aku menulis semuanya tentang drama hingga akhirnya dan ketika menjadi sesuatu yang baik, aku membuka kotak berhargaku, dan tiba-tiba aku menjadi seorang wanita tua.

Aku agak sedikit kosong sepanjang waktu.

source: kitagawa eriko blog

Tidak ada komentar:

Posting Komentar