[TRANS] 100218 TVXQ Chosen by Korean Reporters as the Most Fascinating Unit
Searchina News
2010/02/17 Wednesday 16:17
(Editor:Tomoko Kaneta)
Translation: (some parts omitted)
TVXQ, the popular male dance unit, monopolized the highest rank of each questionnaire, determining the degree of recognition from 300 reporters in Korea.
It was reported that the result showed the height of the "A brand" of TVXQ in every degree in singing ability, popularity and income for the year 2009. A net 'fortune-telling' entertainment/網易娯楽reported in China:
The questionnaire includes items such as ◆ cognitive degree ◆ income ◆ singing ability ◆ the performance/dances ◆fashionability ◆ collective strength. TVXQ missed the first place to another group with performances and fashionability, but they kept the first place in all the others, it showed that the person concerned (Korean entertainment reporters) all "took off their hats / showed their respect" to TVXQ's ability.
"The brand power" of TVXQ is in good health, including their new song "Break out" topping the Oricon Chart which was released in Japan this January. Their popularity was also seen in a reprint of Japanese women's fashion magazine "JJ" which displayed TVXQ as the cover, and the brisk sales of their first best album.
TVXQ, unit dance laki-laki yang populer, memonopoli peringkat tertinggi dari masing-masing kuesioner, ditentukan dari pengakuan dari 300 wartawan di Korea.
Dilaporkan bahwa hasil menunjukkan ketinggian "merek" dari TVXQ di setiap tingkat dalam kemampuan menyanyi, popularitas dan pendapatan untuk tahun 2009. A net 'meramal' hiburan / 网易 娯 楽 melaporkan di Cina:
Kuesioner mencakup barang-barang seperti tingkat kognitif ◆ pendapatan ◆ kemampuan menyanyi ◆ penampilan / tarian ◆ kemampuan fashion ◆ kekuatan kolektif ◆. TVXQ tidak memperoleh tempat pertama untuk kelompok dengan pertunjukan dan fashionability, tetapi mereka terus berada di tempat pertama di semua kategori yang lain, itu menunjukkan bahwa orang yang bersangkutan (wartawan hiburan korea) semua "melepas topi mereka / menunjukkan rasa hormat mereka" untuk kemampuan TVXQ.
"Kekuatan merek" dari TVXQ adalah dalam kondisi yang baik, termasuk lagu baru mereka "Break out" berada di peringkat atas di Oricon Chart yang dirilis di Jepang bulan Januari ini. Popularitas mereka juga terlihat di Jepang dengan pencetak ulang dari majalah mode wanita "JJ" yang menampilkan TVXQ sebagai sampul, dan penjualan album terbaik pertama mereka yang ramai.
The questionnaire result is as follows.
Hasil kuesioner adalah sebagai berikut.
◆ Cognitive Degree/Gelar Kognitif:
1. TVXQ
2. Big Bang
3. 2PM
4. Super Junior
5. SS501
◆ 2009 Income/Pendapatan tahun 2009:
1. TVXQ
2. Big Bang
3. Super Junior
4. 2PM
5. SS501
◆ Singing Ability/Kemampuan bernyanyi:
1. TVXQ
2. 2AM
3. Big Bang
4. F.T Island
5. SHINee
◆ Performances/Penampilan:
1. 2PM,
2. TVXQ
3. Super Junior
4. Big Bang
5. SHINee
◆ Fashionability/Kemampuan Fashion:
1. Big Bang
2. TVXQ
3. 2PM
4. SHINee
5. Super Junior
◆ Collective strength/Kekuatan kolektif:
1. TVXQ
2. Big Bang
3. 2PM
4. Super Junior
5. SHINee
"The official guarantee" from the Korean entertainment reporters/persons concerned
and this questionnaire's results must be good news to the fans.
"Jaminan resmi" dari wartawan hiburan Korea / orang yang bersangkutan
dan hasil kuesioner ini harus menjadi kabar baik untuk para penggemar.
Always Keep The Faith!
Source: searchina.ne.jp
Kamis, Februari 18, 2010
Langganan:
Posting Komentar (Atom)
Tidak ada komentar:
Posting Komentar