Kamis, April 22, 2010

[Info] THE LEGEND OF STARS-TVXQ at channel 8tv

Ini pesan yang didapet admin SharingYoochun dari pembaca mereka yang merupakan warga Malaysia. Check this out!

This morning when I watched TV,there’s a small ad about TVXQ..
The channel is going to broadcast something about our boys…!!
But I’m truly sorry because I don’t know about the program details.
I just know the name is ‘THE LEGEND OF STARS-TVXQ ‘…
It will be on air on May 1st-Saturday at 1.00pm on channel 8TV (this channel always broadcasts about k-pop and the same channel which aired TVXQ-Banjun Drama-I forgot when~)..
So just wanna tell all Malaysian fans bout this!! I’m super excited!
their website is but there’s no info there
I’m sorry this is just what I can give you..
http://www.8tv.com.my/


Terjemahan :
Pagi ini aku menonton TV, ada iklan kecil tentang TVXQ..
Channel itu akan menyiarkan sesuatu tentang TVXQ...!!
Tapi aku sangat meminta maaf karena aku nggak begitu tau tentang program itu secara rinci.
Aku cuma tau judulnya 'THE LEGEND OF STARS-TVXQ' ...
Itu akan disiarkan pada tanggal 1 Mei jam 1PM di channel 8TV (channel ini selalu menyiarkan tentang k-pop dan menceritakan penggemar Malaysia tentang ini!! Aku sangat tertarik!
mereka punya situs tapi disana gak ada info tentang itu.
Maaf, hanya ini yang dapat aku berikan padamu..

credit: junxirah
shared by: sharingyoochun.net
indo-trans: nis@Milkysu-indo

Tidak ada komentar:

Posting Komentar